בן ה- 10 נדרס, רבו זועק: "שיעור זהירות בדרכים הוא כמו שיעור משנה"

אנחנו כעת במסע ההלוויה. אין עין שלא דומעת, אדם שלא ממרר בבכי. שמעון היה ילד צדיק ואהוב. חן וחסד היו על פניו
ישראל פריי 1 Comment on בן ה- 10 נדרס, רבו זועק: "שיעור זהירות בדרכים הוא כמו שיעור משנה"

טרגדיה בירושלים: בן 10 שיצא לטייל על אופניו, נפגע מאוטובוס ומת • רבו בבית הספר חזון אברהם מבכה את לכת תלמידו האהוב ופונה לעמיתיו בקריאה נוקבת: שיעורי זהירות בדרכים הם לא עוד שיעור פנאי שאפשר לוותר עליו

צילום: שוקי לרר
אנחנו כעת במסע ההלוויה. אין עין שלא דומעת, אדם שלא ממרר בבכי. שמעון היה ילד צדיק ואהוב. חן וחסד היו על פניו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה קשה התרחשה היום בירושלים. שמעון אברמוב, ילד כבן 10, יצא לרכב על אופניים יחד עם אביו, טיול ממנו לא שב. אוטובוס פגע בשניהם ברחוב שמואל הנביא, ושמעון נפגע אנושות ומותו נקבע. יהי זכרו ברוך.

לירן סומך, המורה של שמעון ז"ל בבית הספר חזון אברהם של רשת הקירוב 'שובו', ספד בדמעות לתלמידו הרך שאיבד את חייו באופן טראגי. "אנחנו כעת במסע ההלוויה. אין עין שלא דומעת, אדם שלא ממרר בבכי. שמעון היה ילד צדיק ואהוב. חן וחסד היו על פניו". לחרן דרש את הפסוק "קול רעמך בגלגל" על הילד שנדרס תחת גלגלי האוטובוס. "גלגל זה גם אותיות גלגול. אין לנו שמץ של מושג, אבל בטוח הילד שהשיב את נשמתו ליוצרה בגיל כה צעיר היה גלגול של נשמה צדיקה".

לבד העצב העמוק והחיזוק הרוחני, ביקש המורה להעלות על נס את חובת הזהירות בדרכים, המוטלת שבעתיים על המחנכים ובתי הספר. "במסדרון אצלנו בבית הספר תלויים באותיות קידוש לבנה המילים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. הנושא אצלנו מהדהד. אנחנו מקיימים שיעור שבועי על זהירות בדרכים, אנחנו יוצאים גם להדרכות מעשיות בכבישים, המראים לתלמידים כיצד ואיך נכון לעבור את הכביש. יש גם שיעורי עיון עם מחברות וספרים. אנחנו לוקחים את זה בכל הרצינות".

הרב לירן ביקש לצאת בקריאה דחופה לכל בתי הספר: "אל תחשבו ששיעור זהירות בדרכים זה עוד שיעור פנאי שאפשר לדלג עליו אם רוצים. זה כמו שיעור משנה ותורה. זה הרי פסוק מפורש: ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. אנחנו לא נכנסים לחשבונות שמים, אבל אם הקב"ה הביא לנו אסון כזה כעת, עם תחילת בין הזמנים, זה מאותת לנו כי עלינו לנקוט במשנה זהירות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    המורה הוא אלירן סומך*
    מכיר אותו מילדות טיפל בבן שלי כשש שנים כואב הלב ממש כואב בהחלט "זהירות בדרכים זה כמו לימוד משנה"גם אז בהיותו רב לבני אמר לי על זה….